FAQ

Des de quan esteu operatius?

Vem començar operacions l’1 de gener del 2020.

Com funcioneu?

· Monitoritzem l’ús de música a través de la tecnologia més avançada gràcies als nostres partners tecnològics.

· Realitzem pagaments puntualment.

· Analitzem l’ús de música per obtenir dades útils.

· Gestionem els drets amb la màxima transparència i eficàcia gràcies a la tecnologia Blockchain.

Com es pot ser client?

Omple aquest formulari de pre-registre si ets autor i aquest si ets editorial i ens posarem en contacte amb tu per indicar-te els passos a seguir.

Actualment estem acceptant només clients que compleixin una sèrie de requisits, per la qual cosa hem d’atendre a cada un dels interessats cas per cas.

Quins requisits he de complir per poder ser client d'Unison?

Es tracta de requisits referents a la teva situació actual pel que fa a gestió de drets d’autor, així com a nombre i tipus d’obres amb les que treballes.

No obstant això, tal com hem comentat anteriorment, atendrem a cada un dels interessats cas per cas.

Com puc registrar meus temes amb vosaltres?

Un cop siguis client de Unison et donarem accés a la nostra plataforma d’alta i monitorització en la qual podràs registrar les teves obres.

Cal pagar alguna quota fixa o serà una quota anual per ser soci?

No, per ser client de Unison no cal pagar cap quota fixa o anual.

Nosaltres cobrarem simplement els descomptes d’administració depenent de el tipus de dret que estiguem recollint i distribuint.

¿Cómo puedo darme de baja de mi actual entidad de gestión?

Se trata de un proceso bastante sencillo, escríbenos y te asesoraremos de como realizar este trámite.

Unison gestiona els cobraments provinents de drets d'autor de tot el món o només està limitada a nivell europeu?

Actualment el nostre operador pot recol·lectar i distribuir directament drets d’autor generats en el món -digital- i Espanya -TV, Ràdio, Background i actuacions en directe-.

No obstant això, tenim acords de representació amb altres entitats del món per tal de poder recol·lectar i distribuir drets generats en altres territoris.

Puc venir a les vostres oficines a informar-me sobre els vostres serveis?

Actualmente no tenemos servicio de atención al cliente presencial, pero puedes contactarnos con cualquier duda que no esté reflejada en estos FAQ mediante la nostra pàgina de contacte.